Γιατί το Randevou.gr είναι η Νο1 ψηφιακή ηλεκτρονική πλατφόρμα ;

Ένας σημαντικός αριθμός πελατών συνήθως ξεχνούν τα ραντεβού τους ή δεν προσέρχονται σε αυτά κατά την προγραμματισμένη ημέρα και ώρα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, είτε την απώλεια των προϋπολογισθέντων εσόδων από τα χαμένα ραντεβού, είτε τον συνωστισμό πελατών στην επιχείρηση, το κατάστημα, το γραφείο, το ιατρείο σας, κλπ, λόγω της εκτός προγραμματισμού προσέλευσης κάποιων πελατών, την ίδια ώρα που εξυπηρετούνται τα προγραμματισμένα ραντεβού σας, είτε τα κενά εξυπηρέτησης και τους νεκρούς εργασιακούς χρόνους, που μειώνουν τα έσοδα και επιβαρύνουν το εργασιακό περιβάλλον και τις σχέσεις σας με τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες σας, κάθε φορά που αναγκάζεστε, λόγω της αμέλειας των πελατών σας, να τους ζητάτε να εργαστούν πέρα από το ωράριο εργασίας τους, για να τους εξυπηρετήσουν επειδή προσήλθαν με καθυστέρηση στα ραντεβού τους, προκειμένου να μην χαθούν τα έσοδα από τα οποία πρέπει, πρωτίστως, να τους καταβάλλεται τους μισθούς και τις ασφαλιστικές εισφορές τους.

Το Randevou.gr είναι η νέα, καινοτόμος, Ψηφιακή Ηλεκτρονική Πλατφόρμα, που υπενθυμίζει στους πελάτες σας αυτόματα, σε πραγματικό χρόνο, όλα τα προγραμματισμένα ραντεβού τους και, παράλληλα, αποτελεί ένα μοναδικό εργαλείο για την ψηφιακή αναβάθμιση της επιχείρησης, του γραφείου, του ιατρείου σας, κλπ, με την αύξηση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας της δικής σας, των συνεργατών, των υπαλλήλων και των προμηθευτών σας. Εξασφαλίζει την ψηφιακή αναβάθμιση της δουλειάς σας και των υπηρεσιών που παρέχετε στους πελάτες σας. Εξαφανίζει τα κενά εξυπηρέτησης και τους νεκρούς εργασιακούς χρόνους, που κλέβουν χρήμα από τον ωφέλιμο χρόνο του ωραρίου λειτουργίας σας, περιορίζοντας στο ελάχιστο ακόμη και τις επιπτώσεις των περιοριστικών μέτρων του COVID-19, προκειμένου, έτσι, να κάνετε την κρίση ευκαιρία, να αυξήσετε τα έσοδά σας και να βελτιώσετε τις επαγγελματικές σας σχέσεις με συνεργάτες, υπαλλήλους, πελάτες, προμηθευτές, υπηρεσίες, κλπ.

Οι Αυτόματες Υπενθυμίσεις της Ψηφιακής Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Randevou.gr, λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο, χωρίς απεργίες, ωράριο, γιορτές και διακοπές, διαρκώς, απρόσκοπτα και αδιάκοπα, οπουδήποτε και οποτεδήποτε και, κυρίως χωρίς αστοχίες και σφάλματα, είτε χρησιμοποιείτε την εφαρμογή από τον υπολογιστή, είτε από το tablet ή το κινητό σας τηλέφωνο. Σε 2 μόλις εβδομάδες από τη χρήση του Randevou.gr, θα αναρωτιέστε πως καταφέρατε όλα αυτά τα χρόνια και δεν χρεοκοπήσατε, χωρίς αυτό το μοναδικό εργαλείο στην διάθεσή σας !!!

Το Randevou.gr διαθέτει σας, διαφορετικές επιλογές αυτόματων υπενθυμίσεων :

• Υπενθυμίσεις ραντεβού με πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες, κλπ.
• Επιβεβαιώσεις προγραμματισμένων συναντήσεων με πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες, κλπ.
• Υπενθυμίσεις Προθεσμιών, Εισπράξεων και Πληρωμών, με πελάτες, συνεργάτες, προμηθευτές, παρόχους, υπηρεσίες, κλπ.
• Επαναληπτικές υπενθυμίσεις, από λίγες ώρες, μέχρι ημέρες, εβδομάδες και μήνες πριν από το προγραμματισμένο ραντεβού.
• Μαζικές αποστολές ευχετηρίων SMS σε πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες, κλπ, για γιορτές, γενέθλια, κλπ.

Και όλα αυτά, καταχωρώντας το ραντεβού και προγραμματίζοντας τον αριθμό των υπενθυμίσεων, μια, μοναδική φορά, στο ψηφιακό ημερολόγιο του Randevou.gr. Όλα τα υπόλοιπα γίνονται, αυτόματα, από μόνα σας, με το αόρατο ηλεκτρονικό χέρι του Randevou.gr, που σήμερα είναι ο απαραίτητος ψηφιακός βοηθός κάθε Επιχείρησης, Καταστήματος, Γραφείου, Ιατρείου, Συνεργείου, Ινστιτούτου Αισθητικής, Κομμωτηρίου, Σχολείου, Φροντιστηρίου, Παιδότοπου, Γυμναστηρίου, Εστιατορίου, Κέντρου Διασκέδασης, Τουριστικού Καταλύματος, Ενοικιάσεων Αυτοκινήτων, κλπ !!!

Γιατί το Randevou.gr είναι ο απαραίτητος ψηφιακός σας βοηθός ;

Οι περισσότεροι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προγραμματίζουν την λειτουργία τους, ακόμη σήμερα, στην ψηφιακή εποχή, τηρώντας χειρόγραφα αρχεία, δηλαδή με χαρτί και στυλό, με αποτέλεσμα να γράφουν, να σβήνουν, να ξαναγράφουν και να ξανασβήνουν, ανάλογα με την ανταπόκριση πελατών, συνεργατών, προμηθευτών κλπ, στις καθημερινές, κουραστικές και, κυριολεκτικά ανυπόφορες τηλεφωνικές κλήσεις τους. Έτσι, τόσο οι ίδιοι, όσο και οι εργαζόμενοί τους, καταναλώνουν τουλάχιστον τον μισό από τον ωφέλιμο εργασιακό τους χρόνο, μιλώντας στα τηλέφωνα, ξαναμιλώντας, γράφοντας, σβήνοντας, ξαναγράφοντας και ξανασβήνοντας, απασχολούμενοι διαρκώς, πρωί, μεσημέρι και βράδι, με τα ίδια και τα ίδια. Και, παράλληλα, τα χαρτιά, είτε καταλαμβάνουν χώρο, είτε χάνονται, είτε ακόμη χειρότερα καταστρέφονται, με αποτέλεσμα, τις περισσότερες φορές να μην είναι ποτέ στην διάθεσή μας όταν τα χρειαζόμαστε, προκειμένου να διευθετήσουμε επείγοντα ζητήματα με τους πελάτες, τους συνεργάτες, τους προμηθευτές μας, κλπ.

Γιατί λοιπόν να συνεχίζουμε να λειτουργούμε κατ’ αυτόν τον πρωτόγονο τρόπο, σήμερα, στην ψηφιακή εποχή, που ο καθένας μας έχει διαρκώς στα χέρια του ένα smart phone, ένα tablet ή/και έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή ;;;

Δεν είναι άραγε πιο βολικό να τηρούμε ηλεκτρονικά, ψηφιακά αρχεία και να έχουμε άμεση πρόσβαση σε αυτά, μέσω του κινητού τηλεφώνου, του tablet ή του υπολογιστή μας ;;;
Δεν είναι μήπως πιο εύκολο και γρήγορο, με ελάχιστα κλικ, να ενημερώνουμε και να υπενθυμίζουμε, έγκαιρα και αυτόματα, σε πελάτες, συνεργάτες, προμηθευτές, κλπ, τα ραντεβού, τις υποχρεώσεις, τις πληρωμές και τις εισπράξεις τους και, παράλληλα, να προγραμματίζουμε τα νέα μας ραντεβού, τις προθεσμίες και τις υποχρεώσεις μας, χωρίς να κλέβουμε ωφέλιμο χρόνο, δηλαδή χρήμα, από το ωράριο λειτουργίας μας ;;;
Δεν είναι σίγουρα καλύτερο να διατηρούμε ευχαριστημένους πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες, που με τις συστάσεις τους, θα γίνουν πηγή πρόσκτησης νέας πελατείας και εσόδων, στην επιχείρηση, το κατάστημα, το γραφείο, το ιατρείο μας, κλπ ;;;

Οι τηλεφωνικές κλήσεις, ακόμη και στα κινητά μας τηλέφωνα, μειώνονται διαρκώς και αντικαθίστανται από SMS, Facebook, Viber, Skype, Google, κλπ, που πλέον αποτελούν την συντριπτική πλειοψηφία των χρησιμοποιούμενων διαύλων της προσωπικής και επαγγελματικής επικοινωνίας.

Και τούτο, επειδή, για τους περισσότερους εργαζόμενους, σήμερα, η πραγματοποίηση κάθε τηλεφωνικής κλήσης, συνιστά μια πηγή εργασιακού stress, αφού, ειδικά οι νεότερες γενιές, αισθάνονται συνήθως άβολα κάθε φορά που αναγκάζονται να πραγματοποιούν κλήσεις υπενθύμισης ραντεβού και οικονομικών υποχρεώσεων, σε πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες, φορείς, υπηρεσίες, κλπ. Επιπλέον, κάθε φορά που καλούμε τηλεφωνικά κάποιον, αν μας απαντήσει, συνήθως τον διακόπτουμε από κάποια τρέχουσα προσωπική, οικογενειακή ή επαγγελματική του δραστηριότητα. Και, ακόμη χειρότερα, αν δεν μας απαντήσει, αυτό συμβαίνει επειδή οι άνθρωποι θέλουν να απαντούν μόνον όταν είναι βολικό για αυτούς να απαντήσουν και όχι κάθε φορά που εμείς αποφασίζουμε να τους καλέσουμε. Έτσι, στην σημερινή εποχή της υπερπληροφόρησης, όπου εκατομμύρια άνθρωποι, με εκατοντάδες διαφορετικά μέσα, ανταγωνίζονται ταυτόχρονα να αποσπάσουν την προσοχή του πελάτη, του προμηθευτή μας, κλπ, είναι επικοινωνιακά εγκληματικό εμείς να τους εξαναγκάζουμε τηλεφωνικά, χωρίς την άδεια τους, να μας αφιερώσουν την προσοχή τους.

Σήμερα, οι αυτοματοποιημένες ειδοποιήσεις και οι υπενθυμίσεις SMS, αποτελούν το αποτελεσματικότερο μέσο αντικατάστασης των τηλεφωνικών κλήσεων !!!

Υπάρχουν πολλές καταστάσεις όπου δεν χρειάζεται να καλούμε τηλεφωνικά τους πελάτες, τους προμηθευτές, τους συνεργάτες μας, κλπ.

Αυτό, από τη μία πλευρά, εξοικονομεί χρόνο, δηλαδή χρήμα, και μειώνει το άγχος σε εμάς και τους εργαζομένους μας, και, από την άλλη, δεν επιβαρύνει με περισπασμούς και επιπλέον άγχος τους πελάτες, τους προμηθευτές, τους συνεργάτες μας, κλπ, ιδιαίτερα δε όταν πρόκειται για άτομα που δεν συμπαθούν τις τηλεφωνικές κλήσεις.

Το SMS, μας εξασφαλίζει την βεβαιότητα ότι, ο πελάτης, ο προμηθευτής, ο συνεργάτης μας, κλπ, θα λάβει σίγουρα την ειδοποίηση μας, αφού πάνω από το 90% των χρηστών κινητών τηλεφώνων ανοίγουν τα εισερχόμενα SMS τους εντός των πρώτων 10 λεπτών από την παραλαβή τους. Έτσι, θα λάβουν όλες τις πληροφορίες μας, χωρίς να διαταραχθεί ή να διακοπεί η δραστηριότητα τους και χωρίς να τους βάλουμε στον κόπο να κρατούν σημειώσεις, αφού, όλες οι λεπτομέρειες που θα πρέπει να θυμούνται είναι ήδη γραμμένες στο αυτοματοποιημένο SMS που τους στείλαμε από την Ψηφιακή Ηλεκτρονική Πλατφόρμα, Randevou.gr.

Οι ειδοποιήσεις SMS αποτρέπουν και εξαφανίζουν τα κενά εξυπηρέτησης και τους νεκρούς εργασιακούς χρόνους, που κλέβουν χρήμα από τον ωφέλιμο χρόνο του ωραρίου λειτουργίας μας, τις καθυστερήσεις προσέλευσης ή τις μη αφίξεις των πελατών μας, επειδή ξέχασαν το προγραμματισμένο ραντεβού τους ή επειδή ξέχασαν να τους το υπενθυμίσουν οι εργαζόμενοί μας ή, ακόμη χειρότερα, επειδή δεν απαντούσαν στο τηλέφωνο όταν τους καλούσαν ή, ακόμη και λόγω παρανόησης ως προς την ημέρα ή/και την ώρα του προγραμματισμένου ραντεβού τους. Επίσης, με τις ειδοποιήσεις SMS, αποδεικνύουμε έμπρακτα, σε πελάτες, συνεργάτες, προμηθευτές, κλπ, ότι τους σκεφτόμαστε, ότι είμαστε καλά οργανωμένοι στον αστερισμό της νέας, ψηφιακής εποχής και, έτσι, ότι διατηρούμε τα πάντα υπό έλεγχο.

Εκτός από τις διάφορες ειδοποιήσεις και υπενθυμίσεις, μπορούμε να χρησιμοποιούμε το Randevou.gr για να στέλνουμε ευχές σε γενέθλια, ονομαστικές εορτές, κλπ, δημιουργώντας έτσι μια καλύτερη σχέση με πελάτες, συνεργάτες, προμηθευτές, κλπ, που θα κάνει την διαφορά με τους ανταγωνιστές μας.

Και όλα αυτά, χωρίς να επιβαρυνθούμε, εμείς και οι εργαζόμενοί μας με επιπλέον απασχόληση και δουλειά, αφού η όλη διαδικασία μπορεί να αυτοματοποιηθεί εύκολα και γρήγορα, εκμεταλλευόμενη πλήρως όλες τις δυνατότητες της νέας, ψηφιακής τεχνολογίας, που μας εξασφαλίζει την ψηφιακή αναβάθμιση της επιχείρησης, του γραφείου, του ιατρείου μας, κλπ, την αύξηση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας της δικής μας, των συνεργατών και των εργαζομένων μας και, έτσι, την απογείωση των εσόδων μας

Διευκολύνετε το προσωπικό σας να εργαστεί χωρίς stress, καλύτερα, ποιοτικότερα, αποτελεσματικότερα και αποδοτικότερα, χρησιμοποιώντας το Randevou.gr.

Η αμοιβαία επικοινωνία και κατανόηση είναι ο θεμελιώδης λίθος της αποδοτικής και κερδοφόρου λειτουργίας κάθε γραφείου και επιχείρησης.
Έτσι, σε κάθε εργασιακό χώρο, είναι απαραίτητη η δημιουργία ενός κατάλληλου, δημιουργικού και λειτουργικού εργασιακού περιβάλλοντος, στο οποίο οι εργαζόμενοι να μπορούν να βρίσκονται σε διαρκή, ψηφιακή επικοινωνία, κατ’ αρχήν με εσάς τους ίδιους, αλλά και με τους συναδέλφους και τους προϊσταμένους τους, με τους πελάτες και τους προμηθευτές σας, χωρίς όμως αυτό να γίνεται αιτία ώστε να αποσπώνται από την ροή της τρέχουσας, καθημερινής εργασίας τους, προκειμένου, έτσι, να μπορούν να αυξήσουν την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητά τους στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο. Επειδή, λοιπόν, οι εργαζόμενοί σας, είναι άνθρωποι όπως και εσείς, ο καθένας με τα δικά του ατομικά και οικογενειακά προβλήματα, με τις δικές του συνήθειες, ακόμη και με τις ανθρώπινες ιδιοτροπίες του και με την δική του προσωπική ζωή, εσείς, οι εργοδότες τους, κάθε φορά που επιδιώκετε την αύξηση της παραγωγικότητας και την αποδοτικότητας της επιχείρησης, του καταστήματος, του γραφείου, του ιατρείου σας, κλπ, έχετε την υποχρέωση να τους διευκολύνετε να αναβαθμίσουν την ποιότητα, την ταχύτητα και το αποτέλεσμα της εργασίας τους.

Γιατί το Randevou.gr είναι η λύση για την απογείωση των εσόδων σας ;

Τι δείχνουν οι στατιστικές

Πρόσφατες στατιστικές έρευνες κατέδειξαν ότι, οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν συστηματικά ηλεκτρονικές πλατφόρμες αυτοματοποιημένης διαχείρισης υπενθυμίσεων και ραντεβού, καταγράφουν τα ακόλουθα αποτελέσματα :

• αύξηση άνω του 22% σε αφίξεις και προσελεύσεις πελατών
• αύξηση εσόδων από 13% έως 51%
• αύξηση τιμολογήσεων ανά πελάτη από 5% έως 85%

Με λίγα λόγια, ο σεβασμός, η αφοσίωση και η επιβράβευση του πελάτη, παράλληλα με την εξοικονόμηση χρόνου στην διαχείριση των ραντεβού, των υπενθυμίσεων και των προσελεύσεών του, μεταφράζονται σε αύξηση εσόδων, ιδιαίτερα δε αν σκεφτούμε ότι, κατά μέσο όρο, χρειάζεται 7 φορές περισσότερη προσπάθεια για να διατηρήσουμε έναν πελάτη, από το να τον αποκτήσουμε.

Υπάρχουν πολλοί, εναλλακτικοί τρόποι για να πετύχουμε αυτό το αποτέλεσμα.

Οι περισσότεροι γνωρίζετε ήδη τις κάρτες μέλους και εκπτώσεων που χορηγούν πολλές επιχειρήσεις στους πελάτες τους ή τα κουπόνια που εκδίδουν ή, ακόμη, τα διαφημιστικά φυλλάδια που διανέμουν. Ωστόσο, όλοι αυτοί οι τρόποι, από τη μία πλευρά, απαιτούν πολύ χρόνο και χρήμα μέχρι να αποδώσουν, ενώ, από την άλλη, είναι πολύ κοστοβόρα η διαδικασία παρακολούθησής τους, αφού, πχ, στην περίπτωση κουπονιών και φυλλαδίων, είναι απαραίτητο να φτιάξουμε μια ειδική για τον σκοπό σφραγίδα, στη συνέχεια να εκτυπώσουμε και να σφραγίσουμε κουπόνια και φυλλάδια και, μετά, να τα διανείμουμε, ενώ, στην περίπτωση πχ της κάρτας μέλους, υπάρχει το ζήτημα της έκδοσης, της εκτύπωσης με τα στοιχεία του πελάτη, της μηχανογραφικής καταχώρησης στο αναγκαίο λογισμικό για την παρακολούθηση της κίνησής της, της αντικατάστασης της στην περίπτωση απώλειας, κλπ.

Όλα με ένα κλικ, από τον υπολογιστή, το tablet ή το κινητό μας τηλέφωνο !!!

Γιατί λοιπόν, σήμερα, στην ψηφιακή εποχή, να ακολουθούμε ακόμη τις ξεπερασμένες πλέον αυτές μεθόδους του παρελθόντος ;;; Ειδικά τώρα, που ήρθε και στην Ελλάδα, η απολύτως απλή, αυτοματοποιημένη και οικονομική λύση της Ψηφιακής Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Randevou.gr, που καθιστά εύκολη και αξιόπιστη την υιοθέτηση και εφαρμογή όλων αυτών των προγραμμάτων αφοσίωσης και επιβράβευσης των πελατών μας, με τα οφέλη της αυτόματης, ψηφιακής υπενθύμισης SMS για την εξυπηρέτηση τους. Όλα με ένα κλικ, από τον υπολογιστή, το tablet ή το κινητό μας τηλέφωνο.

Απογείωση Εσόδων ;;; Το Randevou.gr είναι η λύση σας !!!

Για κάθε επιχείρηση, κατάστημα, γραφείο, ιατρείο, συνεργείο, ινστιτούτο αισθητικής, κομμωτήριο, σχολείο, φροντιστήριο, παιδότοπο, γυμναστήριο, εστιατόριο, κέντρο διασκέδασης, τουριστικό κατάλυμα, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, κλπ ….

Γιατί το Randevou.gr δεν είναι σαν τις άλλες εφαρμογές υπενθύμισης με SMS ;

Το Randevou.gr δεν είναι μια απλή εφαρμογή υπενθύμισης με SMS. Είναι ένα ολοκληρωμένο λογισμικό για την ψηφιακή αναβάθμιση της επιχείρησης, του γραφείου, του ιατρείου σας, κλπ, που εξασφαλίζει την αύξηση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας της δικής σας, των συνεργατών, των υπαλλήλων και των προμηθευτών σας. Εξασφαλίζει την ψηφιακή αναβάθμιση της δουλειάς σας και των υπηρεσιών που παρέχετε στους πελάτες σας, εξαφανίζει τα κενά εξυπηρέτησης και τους νεκρούς εργασιακούς χρόνους, που κλέβουν χρήμα από τον ωφέλιμο χρόνο του ωραρίου λειτουργίας σας, περιορίζοντας στο ελάχιστο ακόμη και τις επιπτώσεις των περιοριστικών μέτρων του COVID19, προκειμένου, έτσι, να αυξήσετε τα έσοδά σας και να βελτιώσετε τις επαγγελματικές σας σχέσεις με συνεργάτες, υπαλλήλους, πελάτες, προμηθευτές, υπηρεσίες, κλπ.

Οι περισσότεροι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προγραμματίζουν την λειτουργία τους, ακόμη σήμερα, στην ψηφιακή εποχή, τηρώντας χειρόγραφα αρχεία, δηλαδή με χαρτί και στυλό, με αποτέλεσμα να γράφουν, να σβήνουν, να ξαναγράφουν και να ξανασβήνουν, ανάλογα με την ανταπόκριση πελατών, συνεργατών, προμηθευτών κλπ, στις καθημερινές, κουραστικές και, κυριολεκτικά ανυπόφορες τηλεφωνικές κλήσεις τους. Έτσι, τόσο οι ίδιοι, όσο και οι εργαζόμενοί τους, καταναλώνουν τουλάχιστον τον μισό από τον ωφέλιμο εργασιακό τους χρόνο, μιλώντας στα τηλέφωνα, ξαναμιλώντας, γράφοντας, σβήνοντας, ξαναγράφοντας και ξανασβήνοντας, απασχολούμενοι διαρκώς, πρωί, μεσημέρι και βράδι, με τα ίδια και τα ίδια. Και, παράλληλα, τα χαρτιά, είτε καταλαμβάνουν χώρο, είτε χάνονται, είτε ακόμη χειρότερα καταστρέφονται, με αποτέλεσμα, τις περισσότερες φορές να μην είναι ποτέ στην διάθεσή μας όταν τα χρειαζόμαστε, προκειμένου να διευθετήσουμε επείγοντα ζητήματα με τους πελάτες, τους συνεργάτες, τους προμηθευτές μας, κλπ.

Γιατί λοιπόν να συνεχίζουμε να λειτουργούμε κατ’ αυτόν τον πρωτόγονο τρόπο, σήμερα, στην ψηφιακή εποχή, που ο καθένας μας έχει διαρκώς στα χέρια του ένα smart phone ή/και ένα tablet ή/και έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή ;;;

Δεν είναι άραγε πιο βολικό να τηρούμε ηλεκτρονικά, ψηφιακά αρχεία και να έχουμε άμεση πρόσβαση σε αυτά, μέσω του κινητού τηλεφώνου, του tablet ή του υπολογιστή μας ;;;
Δεν είναι μήπως πιο εύκολο και γρήγορο, με ελάχιστα κλικ, να ενημερώνουμε και να υπενθυμίζουμε, έγκαιρα και αυτόματα, σε πελάτες, συνεργάτες, προμηθευτές, κλπ, τα ραντεβού, τις υποχρεώσεις, τις πληρωμές και τις εισπράξεις τους και, παράλληλα, να προγραμματίζουμε τα νέα μας ραντεβού, τις προθεσμίες και τις υποχρεώσεις μας, χωρίς να κλέβουμε ωφέλιμο χρόνο, δηλαδή χρήμα, από το ωράριο λειτουργίας μας ;;;
Δεν είναι σίγουρα καλύτερο να διατηρούμε ευχαριστημένους πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες, που με τις συστάσεις τους, θα γίνουν πηγή πρόσκτησης νέας πελατείας και αύξησης των εσόδων μας ;;;

Ανακαλύψτε τη διαφορά σε 2 μόλις εβδομάδες !!!

Αν μέχρι σήμερα έχετε χρησιμοποιήσει τις τηλεφωνικές κλήσεις και την χειροκίνητη αποστολή μηνυμάτων ως κύρια μέσα επικοινωνίας με πελάτες, συνεργάτες, προμηθευτές, κλπ, γνωρίζετε ήδη την ταλαιπωρία, το άγχος και την σπατάλη χρόνου και χρήματος που προκαλούν, μαζί με την αφόρητη ενόχληση από τους πονοκεφάλους και τα πονεμένα δάχτυλα των χεριών σας.

Οι Αυτόματες Υπενθυμίσεις της Ψηφιακής Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Randevou.gr, λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο, χωρίς απεργίες, ωράριο, γιορτές και διακοπές, διαρκώς, απρόσκοπτα και αδιάκοπα, οπουδήποτε και οποτεδήποτε και, κυρίως χωρίς αστοχίες και σφάλματα, είτε χρησιμοποιείτε την εφαρμογή από τον υπολογιστή, είτε από το tablet ή το κινητό σας τηλέφωνο. Σε 2 μόλις εβδομάδες από τη χρήση του Randevou.gr, θα αναρωτιέστε πως καταφέρατε τόσα χρόνια και δεν χρεοκοπήσατε, χωρίς αυτό, το μοναδικό, ψηφιακό εργαλείο στην διάθεσή σας !!!

Το Randevou.gr διαθέτει πολλές, διαφορετικές επιλογές αυτόματων υπενθυμίσεων :

• Υπενθυμίσεις ραντεβού με πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες, κλπ.
• Επιβεβαιώσεις προγραμματισμένων συναντήσεων με πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες, κλπ.
• Υπενθυμίσεις Προθεσμιών, Εισπράξεων και Πληρωμών, με πελάτες, συνεργάτες, προμηθευτές, παρόχους, υπηρεσίες, κλπ.
• Επαναληπτικές υπενθυμίσεις, από λίγες ώρες, μέχρι ημέρες, εβδομάδες και μήνες πριν από το προγραμματισμένο ραντεβού.
• Μαζικές αποστολές ευχετηρίων SMS σε πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες, κλπ, για γιορτές, γενέθλια, κλπ.

Και όλα αυτά, καταχωρώντας το ραντεβού και προγραμματίζοντας τον αριθμό των υπενθυμίσεων, μια, μοναδική φορά, στο ψηφιακόημερολόγιο του Randevou.gr. Όλα τα υπόλοιπα γίνονται, αυτόματα, από μόνα τους, με το αόρατο, ηλεκτρονικό χέρι του ψηφιακού βοηθού σας, Randevou.gr !!!

Όμως, οι υπηρεσίες του Randevou.gr, δεν τελειώνουν εδώ.

Η νέα, καινοτόμος, ψηφιακή ηλεκτρονική του πλατφόρμα, παράλληλα με όλα τα προηγούμενα, σας εξασφαλίζει επιπροσθέτως :

• Την αυτοματοποιημένη μέτρηση της απόδοσης των εργαζομένων και των συνεργατών σας
• Τον ψηφιακό, οικονομικό και ταμειακό προγραμματισμό της επιχείρησης, του γραφείου, του καταστήματος σας, κλπ.

Με το Randevou.gr είστε διαρκώς ενημερωμένοι, σε πραγματικό χρόνο, για την απόδοση των εργαζομένων και των συνεργατών σας και για τα αναμενόμενα έσοδα και έξοδα της επιχείρησης, του καταστήματος, του γραφείου, του ιατρείου σας, κλπ, σε συνάρτηση με τα αποτελέσματα της αυτοματοποιημένης, δυναμικής διαχείρισης των ραντεβού σας. Γνωρίζετε, ανά πάσα στιγμή, πόσα ραντεβού και πόσα, αντιστοίχως, έσοδα παράγει η κάθε θέση εργασίας, τι πρόκειται να εισπράξετε, σε καθημερινή βάση, συνολικά, ανά πελάτη και ανά θέση εργασίας, τις επόμενες ημέρες, εβδομάδες και μήνες και, παράλληλα, τι πρέπει να πληρώσετε, ανά προμηθευτή, συνεργάτη, πάροχο, κλπ, με αποτέλεσμα, έτσι, να έχετε ανά πάσα στιγμή, τον πλήρη οικονομικό και ταμειακό έλεγχο της επιχείρησης, του καταστήματος, του γραφείου, του ιατρείου σας, κλπ, συνολικά, ανά θέση εργασίας, ανά πελάτη, προμηθευτή, συνεργάτη, κλπ. Με την αυτοματοποιημένη, δυναμική διαχείριση των ραντεβού σας, γνωρίζετε, πχ, ήδη από το Πάσχα, πόσα και ποια θα είναι τα αναμενόμενα έσοδα και τα έξοδα της επιχείρησης και του γραφείου σας το καλοκαίρι, προκειμένου, έτσι, να προγραμματίσετε το κλείσιμο για τις διακοπές, τις άδειες εργαζομένων και συνεργατών, τις πληρωμές μισθοδοσίας και λοιπών υποχρεώσεων και, πρωτίστως, πόσα χρήματα θα έχετε εσείς οι ίδιοι στην διάθεσή σας για να προγραμματίσετε τις δικές σας διακοπές. Με το Randevou.gr, έχετε στα χέρια σας ένα μοναδικό εργαλείο για την ψηφιακή αναβάθμιση της επιχείρησης, του καταστήματος, του γραφείου, του ιατρείου σας, κλπ, με το οποίο ελέγχετε και αυξάνετε την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα την δικής σας, των συνεργατών, των υπαλλήλων και των προμηθευτών σας, εξασφαλίζοντας την ψηφιακή αναβάθμιση της δουλειάς σας και των υπηρεσιών που παρέχετε στους πελάτες σας. Εξαφανίζετε τα κενά εξυπηρέτησης και τους νεκρούς εργασιακούς χρόνους, που κλέβουν χρήμα από τον ωφέλιμο χρόνο του ωραρίου λειτουργίας σας, μειώνετε τα έξοδα, αυξάνετε τα έσοδα και βελτιώνετε τις επαγγελματικές σας σχέσεις με συνεργάτες, υπαλλήλους, πελάτες, προμηθευτές, υπηρεσίες, κλπ.

Πόσο ειναι το κόστος για το Randevou.gr ;

Αναρωτιέστε πόσο μπορεί να κοστίζουν όλα αυτά ;;;
Απολύτως τίποτα !!!
Η δημιουργία λογαριασμού στην Ψηφιακή Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Randevou.gr και η χρήση του λογισμικού, με όλες τις επιμέρους εφαρμογές του, παρέχονται ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ !!!

Δημιουργήσετε τώρα εδώ τον δικό σας λογαριασμό και συνδεθείτε σε αυτόν, οποιαδήποτε στιγμή, είτε από εδώ, είτε από οποιαδήποτε άλλη συσκευή.

Η δωρεάν παροχή του Randevou.gr περιλαμβάνει τη πλήρη, ελεύθερη χρήση, όλων των εφαρμογών του λογισμικού, ήτοι των ψηφιακών ημερολογίων προγραμματισμού, της καταχώρησης και αποθήκευσης της πελατειακής σας βάσης και όλων στατιστικών στοιχείων που θα σας βοηθήσουν να έχετε, ανά πάσα στιγμή, τον πλήρη οικονομικό και ταμειακό έλεγχο της επιχείρησης ή του γραφείου σας, συνολικά, ανά θέση εργασίας, ανά πελάτη, προμηθευτή, συνεργάτη, κλπ. και να κάνετε πράξη την ψηφιακή αναβάθμιση
της επιχείρησης, του καταστήματος, του γραφείου, του ιατρείου σας, κλπ, τον έλεγχο και την αύξηση της παραγωγικότητας και την αποδοτικότητας της δικής σας, των συνεργατών, των υπαλλήλων και των προμηθευτών σας, εξασφαλίζοντας την ψηφιακή αναβάθμιση της δουλειάς σας και των υπηρεσιών που παρέχετε στους πελάτες σας, εξαφανίζοντας τα κενά εξυπηρέτησης και τους νεκρούς εργασιακούς χρόνους, μειώνοντας τα έξοδα, αυξάνοντας τα έσοδα και βελτιώνοντας τις επαγγελματικές σας σχέσεις με συνεργάτες, υπαλλήλους, πελάτες, προμηθευτές, υπηρεσίες, κλπ.

Το μοναδικό κόστος χρήσης του Randevou.gr, είναι η χρέωση των αυτομάτων μηνυμάτων υπενθύμισης SMS.
Υπάρχουν διαθέσιμα διαφορετικά πακέτα SMS, ανάλογα με τις ανάγκες σας, όλα με προνομιακή, ανταγωνιστική τιμολόγηση και, επιπλέον, ένα πακέτο 50 δωρεάν μηνυμάτων SMS, που λαμβάνετε επίσης δωρεάν με την δημιουργία του λογαριασμού σας, τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χωρίς καμία δέσμευση, προκειμένου να δοκιμάσετε άμεσα την αποτελεσματικότητα του Randevou.gr στην δική σας επιχείρηση, το κατάστημα, το γραφείο, το ιατρείο, κλπ.
Δοκιμάστε το λοιπόν τώρα.
Δεν θα σας κοστίσει απολύτως τίποτα και θα κερδίσετε πάρα πολλά !!!

Διευκολύνετε το προσωπικό σας να εργαστεί χωρίς stress, καλύτερα, ποιοτικότερα, αποτελεσματικότερα και αποδοτικότερα, χρησιμοποιώντας το Randevou.gr.

Η αμοιβαία επικοινωνία και κατανόηση είναι ο θεμελιώδης λίθος της αποδοτικής και κερδοφόρου λειτουργίας κάθε γραφείου και επιχείρησης.
Έτσι, σε κάθε εργασιακό χώρο, είναι απαραίτητη η δημιουργία ενός κατάλληλου, δημιουργικού και λειτουργικού εργασιακού περιβάλλοντος, στο οποίο οι εργαζόμενοι να μπορούν να βρίσκονται σε διαρκή, ψηφιακή επικοινωνία, κατ’ αρχήν με εσάς τους ίδιους, αλλά και με τους συναδέλφους και τους προϊσταμένους τους, με τους πελάτες και τους προμηθευτές σας, χωρίς όμως αυτό να γίνεται αιτία ώστε να αποσπώνται από την ροή της τρέχουσας, καθημερινής εργασίας τους, προκειμένου, έτσι, να μπορούν να αυξήσουν την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητά τους στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο. Επειδή, λοιπόν, οι εργαζόμενοί σας, είναι άνθρωποι όπως και εσείς, ο καθένας με τα δικά του ατομικά και οικογενειακά προβλήματα, με τις δικές του συνήθειες, ακόμη και με τις ανθρώπινες ιδιοτροπίες του και με την δική του προσωπική ζωή, εσείς, οι εργοδότες τους, κάθε φορά που επιδιώκετε την αύξηση της παραγωγικότητας και την αποδοτικότητας της επιχείρησης, του καταστήματος, του γραφείου, του ιατρείου σας, κλπ, έχετε την υποχρέωση να τους διευκολύνετε να αναβαθμίσουν την ποιότητα, την ταχύτητα και το αποτέλεσμα της εργασίας τους.

Το Randevou.gr θα διευκολύνει την εσωτερική επικοινωνία και κατανόηση στην επιχείρηση, το κατάστημα, το γραφείο, το ιατρείο σας, κλπ, την ταχύτερη και ποιοτικότερη εκτέλεση κάθε εργασίας, την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση των πελατών και των προμηθευτών σας, αυξάνοντας παράλληλα και την ικανοποίηση των ίδιων των εργαζομένων σας. Την ίδια ώρα, εσείς, θα μπορείτε να παρακολουθείτε, σε πραγματικό χρόνο, ευκολότερα και αμεσότερα, την εξέλιξη των εργαζομένων σας, την εκτέλεση των εντολών σας, την ποιότητα και το αποτέλεσμα της εργασίας τους, χωρίς να χρειάζεται να είστε φυσικά παρόντες στον τόπο εργασίας τους, ούτε να αναγκάζεστε να τους παρακολουθείτε με κάμερες ή άλλα αντεργατικά μέσα, με ένα μόνο κλικ, από το κινητό σας τηλέφωνο, το tablet ή τον υπολογιστή σας.

Γιατί να επιλέξετε το Randevou.gr :

Σήμερα, στην αγορά, πωλούνται πολλά λογισμικά που επιλύουν σημαντικά λειτουργικά και οργανωτικά προβλήματα επιχειρήσεων, καταστημάτων, γραφείων, ιατρείων, κλπ. Όμως, το κόστος αγοράς τους είναι συνήθως υψηλό και απαιτεί σημαντική επένδυση κεφαλαίων, με αποτέλεσμα, έτσι, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, καταστήματα, γραφεία, ιατρεία, κλπ, να μην μπορούν να τα προμηθευτούν, μέχρις ότου διαπιστώσουν ότι, μια τέτοια επένδυση, δικαιολογείται από τα λειτουργικά έσοδα και τον κύκλο των εργασιών
τους. Έτσι, επικεφαλής, προϊστάμενοι και εργαζόμενοι, είναι καταδικασμένοι να εκτελούν τις καθημερινές εργασίες τους σε ένα τεχνολογικά υποβαθμισμένο εργασιακό περιβάλλον, δουλεύοντας, ακόμη και σήμερα, στην ψηφιακή εποχή, με τα παρωχημένα εργαλεία των τηλεφωνικών κλήσεων, των χειροκίνητων SMS και των χειρόγραφων σημειωματάριων, ημερολογίων και ληξιαρίων, με αποτέλεσμα, έτσι, να βρίσκονται σε ένα τελματώδες, μόνιμο τεχνολογικό και ανταγωνιστικό έλλειμμα, σε σχέση με τις μεγάλες μονάδες των κλάδων τους, διατηρώντας ένα αγχωτικό, χαμηλής ποιότητας εργασιακό περιβάλλον, που έχει άμεσο αντίκτυπο στην ποιότητα των σχέσεων που αναπτύσσουν με εργαζόμενους, πελάτες, προμηθευτές, παρόχους, φορείς, κλπ, επιβαρύνοντας, έτσι, το λειτουργικό τους κόστος και περιορίζοντας τα έσοδα και την δυνατότητα ανάπτυξής τους.

Το λογισμικό του Randevou.gr, με όλες τις επιμέρους εφαρμογές του, παρέχεται εντελώς δωρεάν. Έτσι, ακόμη και η μικρότερη επιχείρηση, κατάστημα, γραφείο, ιατρείο, κλπ, έχει σήμερα την πολυτέλεια να μπορεί να λειτουργεί σε καθεστώς υψηλής ανταγωνιστικότητας, στον αστερισμό της νέας, ψηφιακής εποχής.

Με τα περισσότερα λογισμικά της αγοράς, η πρόσβαση στα δεδομένα σας είναι τις περισσότερες φορές δυνατή μόνον από τον κεντρικό υπολογιστή (server) όπου είναι εγκατεστημένο το λογισμικό σας, με αποτέλεσμα, εσείς, κάθε φορά που βρίσκεστε εκτός του εργασιακού σας χώρου, να μην έχετε δυνατότητα πρόσβασης στις πληροφορίες των πελατών, των προμηθευτών και των εργαζομένων σας. Και παρότι, σήμερα, στην ψηφιακή εποχή, η κινητικότητα και η τηλεργασία, ιδιαίτερα λόγω COVID-19, είναι περίπου αναγκαίο κακό, εσείς και οι εργαζόμενοί σας, βρίσκεστε ακόμη στην εποχή της αναγκαστικής, φυσικής σας παρουσίας, στον χώρο εργασίας σας.

Με το Randevou.gr έχετε πάντα μαζί σας όλα τα δεδομένα της επιχείρησης, του καταστήματος, του γραφείου, του ιατρείου σας, κλπ, οπουδήποτε και οποτεδήποτε, 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες τον χρόνο, στον υπολογιστή, το tablet και το κινητό σας τηλέφωνο.

Η ασφάλεια των δεδομένων είναι το σημαντικότερο ζήτημα που αφορά κάθε λογισμικό και έρχεται στο προσκήνιο κάθε φορά που προκύπτει κάποιο πρόβλημα. Έτσι, πχ, σε περίπτωση βλάβης ή διακοπής λειτουργίας του κεντρικού υπολογιστή (server), τα δεδομένα που έχουν εισαχθεί στο λογισμικό από εσάς και τους εργαζομένους σας, για μήνες, ίσως και χρόνια, συνήθως χάνονται. Και προκειμένου αυτό να αποφευχθεί, είναι απαραίτητη, σε κάθε επιχείρηση, γραφείο, κατάστημα, ιατρείο, κλπ, η μόνιμη ή περιστασιακή παρουσία και απασχόληση, ανάλογα με το μέγεθος, τον όγκο των εργασιών, τον αριθμό των εργαζομένων και των χρηστών Η/Υ, εξειδικευμένου υπαλλήλου ή εξωτερικού συνεργάτη, προγραμματιστή ή τεχνικού Η/Υ, με αποτέλεσμα, έτσι, να αυξάνονται, πολλές φορές ακόμη υπέρμετρα σε σχέση με τα έσοδά σας, τα έξοδα και το συνολικό κόστος λειτουργίας της επιχείρησης, του καταστήματος, του γραφείου, του ιατρείου σας, κλπ.

Το Randevou.gr σας εξασφαλίζει, με μηδενικό κόστος, την ασφάλεια όλων των δεδομένων σας και την απρόσκοπτη, διαρκή λειτουργία του λογισμικού, με το σύνολο των εφαρμογών του, που σας παρέχονται εντελώς δωρεάν, 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες τον χρόνο, εξοικονομώντας σας τα έξοδα του κόστους απασχόλησης εξειδικευμένου υπαλλήλου ή εξωτερικού συνεργάτη, προγραμματιστή ή τεχνικού Η/Υ.

Ένας σημαντικός αριθμός πελατών συνήθως ξεχνούν τα ραντεβού τους ή δεν προσέρχονται σε αυτά κατά την προγραμματισμένη ημέρα και ώρα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, είτε την απώλεια των προϋπολογισθέντων εσόδων από τα χαμένα ραντεβού, είτε τον συνωστισμό πελατών στην επιχείρηση, το κατάστημα, το γραφείο, το ιατρείο σας, κλπ, λόγω της εκτός προγραμματισμού προσέλευσης κάποιων πελατών, την ίδια ώρα που εξυπηρετούνται τα προγραμματισμένα ραντεβού σας, είτε τα κενά εξυπηρέτησης και τους νεκρούς εργασιακούς χρόνους, που μειώνουν τα έσοδα και επιβαρύνουν το εργασιακό περιβάλλον και τις σχέσεις σας με τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες σας, κάθε φορά που αναγκάζεστε, λόγω της αμέλειας των πελατών σας, να τους ζητάτε να εργαστούν πέρα από το ωράριο εργασίας τους, για να τους εξυπηρετήσουν επειδή προσήλθαν με καθυστέρηση στα ραντεβού τους, προκειμένου να μην χαθούν τα έσοδα από τα οποία πρέπει, πρωτίστως, να τους καταβάλλεται τους μισθούς και τις ασφαλιστικές εισφορές
τους.

Το Randevou.gr εξαφανίζει τα χαμένα ραντεβού, τα κενά εξυπηρέτησης και τους νεκρούς εργασιακούς χρόνους, που κλέβουν χρήμα από τον ωφέλιμο χρόνο του ωραρίου λειτουργίας σας, περιορίζοντας στο ελάχιστο ακόμη και τις επιπτώσεις των περιοριστικών μέτρων του COVID-19, προκειμένου, έτσι, να αυξήσετε τα έσοδά σας και να βελτιώσετε το εργασιακό περιβάλλον την επιχείρησης, του καταστήματος, του γραφείου, του ιατρείου σας, κλπ. και τις επαγγελματικές σας σχέσεις με τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες σας. Έτσι, το Randevou.gr, σήμερα είναι ο απαραίτητος ψηφιακός βοηθός κάθε Επιχείρησης, Καταστήματος, Γραφείου, Ιατρείου, Συνεργείου, Ινστιτούτου Αισθητικής, Κομμωτηρίου, Σχολείου, Φροντιστηρίου, Παιδότοπου, Γυμναστηρίου, Εστιατορίου, Κέντρου Διασκέδασης, Τουριστικού Καταλύματος, Ενοικιάσεων Αυτοκινήτων, κλπ!!!